Дежурно-информативниот Центар при ЈП ВОДОВОД ИКАНАЛИЗАЦИЈА - Скопје работи непрекинато 24/7, при што контактите со граѓаните се остваруваат преку контакт центарот на телефонот: 02 3073 010, како и бесплатниот телефонски број за пријава на дефекти: 0800 22 555 и e-mail адресата:
dezurna@vodovod-skopje.com.mk.
Во склоп на центарот функционираат две одделенија, кои се во постојана
координација:
Основната дејност на ова одделение е давање информации на сите заинтересирани страни за евентуалните прекини во водоснабдувањето, информации поврзани со сметките за вода, прием на пријави од странки за настанати дефекти на водоводната и канализациска мрежа, прием и проследување на барања за лоцирање на подземни дефекти и лабораториско испитување на вода, координирање и организирање на работата на соодветните пунктови при санирање на дефектите вон редовното работно време.
Ова одделение зема директно учество во поправка на дефекти од помал обем и интервентното затварање на затварачи, како би се спречиле евентуални штети и хаварии од поголеми размери.
Во услови на обилни врнежи од дожд се вршат редовни обиколки на критичните точки
во градот и отпушување на сливници, како би се избегнале прелевања на вода од
канализационата мрежа.
Вон редовно работно време и за време на викенди и празници, во центарот има
на располагање една или повеќе цистерни под притисок (зависно од временските
услови), кои работат на отпушување на улична и приклучна канализација.